Off we go!

7 april 2019 - Orthez, Frankrijk

Afscheid, afscheid, afscheid ... afscheid van ons moeder, volgende week wordt ze 91. Haar hondje UB, 13 jaar, zien we hem nog terug? Afscheid van ons huis waar ik noet meer terug kom, van onze Australian Shepherd Jack en van nog veel meer. Afscheid, tijdelijk, van Jan mijn lieve man. Dank dat je mij in alle grillen ondersteunt 😘

En dan met de trein naar Schiphol, vliegen naar Bordeaux en de TGV naar Orthez. Alles gaat vlot en relaxed. Wolken en landschappen glijden voorbij op weg naar het zuiden. We stappen uit het vliegtuig in de regen, pikken daarna ons eerste terrasje in de zon, we wandelen een kwartiertje bergop naar onze eerste overnachting en genieten van de heerlijk ruikende blauwe regen die hier al helemaal vol in bloei hangt te pronken.

Morgen onze eerste wandel etappe - we hebben er zin in!

Trein station Dordrecht - op weg naar SchipholWachten op boarden, SchipholAmsterdam - BordeauxTGV is netjes op tijdDe TGV naar Orthez4622B990-C1B7-40A9-9C25-BC139A4FD9A3

1833ACB9-B811-46DB-B513-7EC63978E04D

1. Birgit:
    7 april 2019
    Afscheid...!
    ..je -soort van- verontschuldigt jezelf voor het feit dat je wilt gaan...
    ‘Doei! Ik ben weg! ‘ mag ook ..voor mij althans
    De wereld is kleiner dan je denkt, alle voeten staan op de zelfde aarde en je bent niet weg weg...
  2. Elisabeth:
    8 april 2019
    Wow heerlijk vooruitzicht. Ik liep voor jaar geleden vanaf Maastricht en een jaar na mijn nieuwe heup. Niet geheel zonder pijn. Wat ik je mee zou willen geven. Luister goed naar je lijf en leden. Vraag het universum en Jacobus om hulp. Het komt altijd goed en elke dag heeft genoeg aan zichzelf. Maak er je eigen weg van. Alles mag. Maar geniet vooral! Het is zo bijzonder om elke dag te lopen en zo mooi! Buen Camino en ik ga je met plezier vokgen
  3. Mieke:
    9 april 2019
    Heel leuk om jullie belevenissen mee te mogen maken.